Monday 22 May 2017

MARINI BEAUTY SHOP


Assalamualaikum , nama saya nurmarini mohd that is my full name , saya seorang pelajar accountancy yang sedang berjinak-jinak dalam dunia perniagaan sejak berumur 18 tahun tahun 2015 , sekarang saya dah 20 tahun  . First perniagaan yang saya buat adalah menjual pelbagai produk kecantikan . Salah satunya popular masa itu adalah K-colly dan saya pun mencubanya , alhamdulillah guna produk tuh menjadi tapi disebabkan saya masih belajar budget tuh nak beli untuk kali ke-4 takde . So masa tuh saya punya keuntungan tak banyak sangat boleh lah dalam seminggu rm50 . sebab saya tak pandai sangat ayat-ayat power untuk promote produk yang saya jual di instagram and laman sosial fb . Sekarang ni pown saya masih belajar semua untuk promote apa semua .

Hari ni saya buat satu blog , mengisahkan beauty produk yang saya jual , bukan itu sahaja ada beberapa tips kecantikan yang akan saya lampirkan untuk menjaga diri terutama untuk kaum wanita , kaum lelaki pown boleh mencuba , and my personal beauty life . i'm not good in writing sebenarnya but i try . Sebenarnya saya berblog dah lama , masa umur saya 14 tahun . masa itu blog sebab nak luahkan perasaan dengan kekasih biasalah zaman budak-budak kan dulu kan blog famous , huhu nak gelak pown ada . tapi itulah kenangan manis masa kecik-kecik yang kita boleh ingati dan kekal dalam memori sampai sekarang kan huhu . oraitt so my new blog will begin its story starting this day :)

 #marinibeautyshop
#Whatsapp0135949311

1 comment:

  1. hi, bw here^^ please follow my blog, kalau dah follow, saya akan follback (janji)^^

    pasang cbox ya! pakai tutorial di blogku, ada banyak^^

    http://www.giftasblog.co.vu/p/tutobies.html

    ReplyDelete

Suci Humaira Skincare

Assalamualaikum , selamat petang hari ni saya nak kongsi satu produk yang dah popular di laman sosial iaitu suci humaira skincare , terl...